06:19

1403/02/08

مراسم وداع با پیکر شهید کربلایی پور در حرم حضرت معصومه(س)

مراسم وداع با پیکر شهید احسان کربلایی پور از شهدای مدافع حرم در سوریه جمعه صبح همزمان با قرائت دعای ندبه در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

به گزارش شهرپردیسان، مراسم وداع با پیکر احسان کربلایی پور شهید مدافع حرم، صبح جمعه همزمان با دعای ندبه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

مراسم دعای ندبه این هفته حرم مطهر حضرت معصومه(س) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی میرامینی و قرائت دعا توسط رضا ایزدی از ساعت ۶:۱۵ تا ۷:۱۵ در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

احسان کربلایی پور شهید مدافع حرم ایرانی به همراه مرتضی سعید نژاد دیگر رزمنده ایرانی مدافع حرم سه شنبه ۱۷ اسفندماه در سوریه به شهادت رسیده است.

شهید کربلایی پور اهل استان خوزستان است و پس از تشییع چهارشنبه در اهواز و پنج‌شنبه در تهران برای تشییع و تدفین به قم منتقل می‌شود تا در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم و در جوار شهید محمد مهدی لطفی نیاسر به خاک سپرده شود.

پیکر این شهید مدافع حرم، بعد از نماز جمعه قم از مصلی قدس به سمت بیت حضرت امام(ره) و سپس برای تدفین به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) تشییع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.