13:40

1403/02/08

هزینه ۱۵ میلیارد تومانی برای پیاده‌روسازی در پردیسان

مدیر منطقه ۸ شهرداری قم گفت: بودجه عمرانی سال ۱۴۰۲ منطقه ۸ شهرداری قم ۱۷۰ میلیارد تومان است که بیش از ۱۵ میلیارد تومان صرف پیاده‌روسازی محلات شده است.

به گزارش شهرپردیسان، علیرضا مظفری اظهار کرد: میزان بودجه عمرانی که در اصلاحیه بودجه برای منطقه ۸ شهرداری قم مصوب شده، ۱۷۰ میلیارد تومان بوده است که در کدهای مختلفی هزینه می‌شود.

 وی افزود: بودجه منطقه تا پایان سال ۲۷۰ میلیارد تومان بود که بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان آن بودجه عمرانی در پروژه‌هایی مانند تأسیس و تکمیل ساختمان شهرداری، خیابان کریمی مفرد، تکمیل و تأسیس بلوار دانشگاه حدفاصل بلوار سلمان تا امام علی (ع)، روکش آسفالت شوارع سطح منطقه، خرید و نصب تجهیزات ترافیکی است.

 مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: عمده مطالبه مردم از شهرداری در پردیسان، پیاده‌روسازی است که طی سال جاری شش میلیارد تومان و با اصلاحیه ۱۵ میلیارد تومان برای پیاده‌روسازی هزینه می‌شود.

 وی با بیان اینکه مالکیت در پردیسان با دولت و خدمات‌دهی با شهرداری است، اضافه کرد: با این همه شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان این منطقه اهتمام دارد.

 مظفری با اشاره به مسئله تصادفات در پردیسان گفت: برای کاهش آسیب به شهروندان باید دوربین کنترل سرعت نصب و حضور پلیس در آن محور تقویت شود و آرام‌سازی و محدودسازی سرعت نیز در دستور کار بوده است که بخشی انجام شده و بخش دیگری در دستور کار است.

 مدیر منطقه هشت شهرداری قم یکی از محورهایی که در دستور کار آرام‌سازی ترافیکی قرار دارد را بلوار شهدای فردو دانست و تاکید کرد: کنترل تصادفات در این بلوار مسئله‌ای ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.