15:34

1403/02/07

کلنگ زنی ساخت دبیرستان امام رضا(ع)  پردیسان قم

با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار قم، دبیرستان امام رضا(ع) در شهرک پردیسان قم کلنگ زنی شد.

به گزارش شهرپردیسان، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در آیین کلنگ زنی مدرسه‌ی امام رضا (ع) که با حضور وزیر آموزش و پرورش انجام شد، با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و شروع دهه کرامت اظهار داشت: مردم استان قم به واسطه روحیه خیرخواهانه و نیک اندیشی که دارند، هم خودشان در امر خیر مدرسه سازی مشارکت دارند و هم زمینه‌ای را برای حضور سایر افراد نیکوکار در این عرصه فراهم کرده‌اند.

استاندار قم با قدردانی از خیران مدرسه‌ساز تأکید کرد: در استان قم، یکی از اساسی‌ترین و ضروری‌ترین نیازهای ما «مدرسه» است، که امیدوار هستیم که این اتفاق مبارک تداوم داشته باشد.

یک پاسخ

  1. Monitor Closely 1 ribociclib will increase the level or effect of palbociclib by affecting hepatic intestinal enzyme CYP3A4 metabolism propecia results after 3 months The results are based on an in depth qualitative study of 74 white and African American breast cancer survivors in California who experience post treatment side effects

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.