05:32

1403/02/15

۶۰ زندانی جرائم غیرعمد در قم آزاد شدند

همزمان با دهه مبارک فجر و میلاد باسعادت حضرت امام علی(ع) ۶۰ نفر از زندانیان قم به دستور مدیرکل دادگستری این استان آزاد شدند.

به گزارش شهرپردیسان،  همزمان با دهه مبارک فجر و میلاد باسعادت حضرت امام علی(ع) 60 نفر از زندانیان قم به دستور مدیرکل دادگستری این استان آزاد شدند.

این افراد از زندانیان جرائم غیر خشن استان، با استفاده از نهادهای ارفاقی از زندان آزاد شدند.

طرح پایش و غربالگری زندانیان به طور مستمر در استان اجرا می‌شود و در این طرح از همه‌ ارفاق‌های قانونی برای تغییر وضعیت زندانیان واجد شرایط و ایجاد زمینه آزادی آنان با استفاده از راهکارهای قانونی تخفیف و تعلیق مجازات، اعطای مرخصی و موافقت با مرخصی پایان حبس استفاده می‌شود و در این راستا افرادی که سابقه‌دار، مخل نظم، آسایش شهروندان و امنیت مردم باشند، از هیچ تخفیف قانونی بهره‌مند نخواهند شد.

یادآور می‌شود، پیش‌ از این نیز همزمان با ماه محرم 51 نفر، به مناسبت فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر  61 نفر، به مناسبت میلاد امام حسن عسکری(ع) 53 نفر، به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)‌ 65 نفر و به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) 86 نفر از زندانیان جرایم غیرخشن در این استان با استفاده از نهادهای ارفاقی آزاد شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.