17:10

1403/02/19

معرفی سرپرست جدید شهرداری پردیسان قم

به گزارش شهرپردیسان، دکترسیدمرتضی سقائیان نژاد در حکمی محمد رمضانی را به عنوان سرپرست جدید منطقه هشت قم منصوب کرد.

حکم شهردار قم خطاب به سرپرست جدید منطقه هشت قم به این شرح است:

نظر به مراتب تعهد و تجارب اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست منطقه هشت شهرداری قم منصوب می‌شوید؛ اهتمام در تامین نیازمندی های شهروندان منطقه، پیگیری و کنترل امور اجرایی و رفع مشکلات شهری مرتبط، استفاده حداکثری از قابلیتها و ظرفیت های موجود در طرح تفضیلی برای بهبود کالبد شهری منطقه، مدیریت منابع براساس اصول اقتصاد مقاومتی، بازنگری و نوآوری در روش های تامین مالی در سطح منطقه در چارچوب قوانین مرتبط، ایجاد درآمدهای پایدار در سطح منطقه مذکور، جلب مشارکت شهروندان به منظور ارتقاء سطح سرمایه های اجتماعی، مشارکت موثر در اصلاح و بهبود فرآیندهای خدمات‌رسانی به شهروندان، ضمن هماهنگی و همسویی با سایر حوزه های شهرداری در چارچوب سند چشم‌انداز قم ۱۴۱۴ و برنامه راهبردی قم ۱۴۰۰ مورد تاکید و انتظار است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در کنف عنایات حضرت ولیعصر(عج) در مسیر تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری و خدمت به زائرین و مجاورین بارگاه کریمه اهل بیت(س) گام های موثری برداشته شود.

پیش از این ابوالفضل مستقیمی مدیریت شهرداری منطقه هشت قم را بر عهده داشت.

تلاش برای تقویت رویکرد منطقه محوری در شهرداری

ابراهیم معتمدی در جلسه تودیع و معارفه مدیر منطقه هشت قم، با اشاره به ویژگی‌های منطقه هشت شهر قم و پیچیدگی های مدیریتی در آن، اظهار کرد: آقای مهندس مستقیمی بارها به دلیل مشکلات شخصی خواستار استعفا از مدیریت منطقه داشتند و به همین خاطر تصمیم بر این شد که فرصت خدمت در این منطقه به فرد دیگری واگذار شود.

قائم مقام شهردار قم با تاکید بر اینکه مسئولیت در هر جایگاهی فرصتی برای خدمت به مردم است، تصریح کرد: مدیریت منطقه هشت دچار پیچیدگی‌های بسیاری است و مهندس مستقیمی در این زمینه به خوبی طی دوره مدیریت عمل کردند.

معتمدی با اذعان به اینکه هر آمدنی رفتنی دارد، افزود: مسئولیت در هر رده‌ای از کارگری گرفته که شهر را نظافت می کند تا مسئولی که مدیریت بخشی را بر عهده دارد خادم مردم بوده و فرصت ارزشمندی را به دست آورده ست.

وی با اشاره به معرفی مهندس رمضانی به عنوان جایگزین مهندس مستقیمی در منطقه هشت، گفت: تاکید ما بر این بود که فردی از خود شهرداری مدیریت منطقه هشت را بر عهده بگیرد تا هم ظرفیت‌های منطقه را بشناسد و هم به امور مرتبط با شهرداری آشنا باشد.

قائم مقام شهردار قم با اشاره به سوابق مهندس رمضانی گفت: ایشان در بخش‌های مختلف شهرداری سال‌ها فعال بوده و به امور مرتبط با شهرداری آشنا بوده و منطقه هشت و ظرفیت‌های آن را نیز به خوبی می‌شناسد.

معتمدی با اذعان به اینکه فعالیت در شهرداری نیاز به روحیه تیمی دارد، افزود: هرکس که تیم بهتر و قوی‌تری داشته باشد می‌تواند اقدامات بهتری را در راستای خدمت به مردم انجام دهد.

وی با اشاره به تلاش برای تقویت رویکرد منطقه محوری در شهرداری، خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که کلیه امور مرتبط با مناطق توسط خود آنها انجام شود تا توانمندی های مناطق افزایش یافته و بتوانند با قدرت بیشتری در راستای خدمت به مردم گام بردارند.

پیشرفت یبش از ۴۵ درصدی احداث ۶ بوستان منطقه هشت

جوادی نیز در ادامه جلسه تودیع و معارفه مدیر شهرداری منطقه هشت قم، با بیان اینکه بودجه عمرانی منطقه هشت حدود ۳۰ میلیارد تومان است، اظهار کرد: اقدامات قابل توجهی در سطح منطقه صورت گرفته که از آن جمله تکمیل و راه اندازی اولین بوستان بانوان منطقه است.

معاون امور زیربنایی شهرداری منطقه هشت قم با اشاره به تکمیل سوله بحران منطقه، تصریح کرد: کارهای نهایی مربوط به تاسیسات این سوله در حال انجام است و به زودی تحویل مردم می‌شود.

جوادی با بیان اینکه مجموعه فرهنگی ورزشی بزرگ منطقه ۳۵ درصد پیشرفت دارد، گفت: احداث دریاچه مصنوعی و شهربازی بوستان غدیر از دیگر پروژه‌های این منطقه است.

وی اذعان کرد: ۶ بوستان به وسعت ۱۶ هکتار در منطقه در حال احداث است که بیش از ۴۵ درصد پیشرفت دارد؛ اولین پیست تخصصی دوچرخه نیز در سایت ۱۰۰ هکتاری در حال احداث بوده و احداث اولین شهربازی ترافیک شهر در دستور کار منطقه است.

تلاش برای تحول در خدمات شهرداری منطقه هشت

محمد رمضانی در ادامه جلسه تودیع و معارفه مدیر جدید شهرداری منطقه هشت، با اشاره به تقویت تلاش برای خدمت به مردم، اظهار کرد: اینکه یک کارمند سلسله مراتب را طی کرده و به این جایگاه برسد این نوید را می دهد و نشان دهنده این است که سیستم و مسیر مدیریت شهری به درستی شکل گرفته است.

سرپرست شهرداری منطقه هشت قم با اذعان به اینکه مدیریت منطقه هشت به دنبال تقویت روحیه تلاش و تحول در منطقه است، افزود: امیدواریم که با دوستی و تلاش بتوانیم اقدامات قابل توجهی را برای مردم منطقه هشت رقم بزنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.