18:22

1403/02/18

امام جمعه موقت پردیسان: انقلاب اسلامی میراث اهل بیت برای عصر غیبت است

به گزارش شهرپردیسان، حجت الاسلام و المسلمین همتیان امام جمعه موقت پردیسان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مورخ ۱٥ بهمن ۱٤٠٠ با اشاره به رحلت مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی گفت: تکریم عالم احترام به پروردگار است و مردم قدرشناس ما تشییع بسیار آبرومندی برای این عزیز انجام دادند. ایشان عمری مفید و پربرکت داشتند و با کوهی از خیرات و حسنات و مبرات به پیشگاه خدای متعال رفتند.

 

خطیب جمعه پردیسان با اشاره به تأکید امیرالمؤمنین علیه السلام بر شناختن اشیاء به اضداد آنها گفت: برای شناخت سعادت باید کسانی که آن را ترک کردند بشناسیم. در ایام دهه فجر رسالت سنگینی به عهده ماست و آن این است که هویت و حقیقت انقلاب و دشمنان انقلاب را به نسلهای جدید معرفی کنیم. اگر این کار را نکردیم دشمنان خبیث با امکاناتی که در اختیار دارند، طبق خواست و میل خودشان تاریخ انقلاب را تحریف خواهند کرد و بر سر هر حادثه ای از انقلاب یک علامت سوال میگدارند و شبهه ایجاد میکنند.

 

امام جمعه موقت پردیسان ضمن اشاره به توفیقات و دستاوردهای نهضت اسلامی گفت: هزینه هایی که خانواده شهدا دادند برای اقامه اسلام و دین بود. این نظام بر اساس ولایت و تفکر شیعی استوار است. این انقلاب میراث ائمه اطهار علیهم السلام برای عصر غیبت است. بله، در زمان طاغوت هم نماز خوانده میشد، اما نماز خواندن ما مثل زمان امویان بود.

 

خطیب موقت پردیسان افزود: انقلاب باید برای جوانان ما محل افتخار باشد و جوان ما باید به دستاوردهای انقلاب از دفاع مقدس و عرصه های علمی و دفاعی افتخار کند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.