23:37

1403/02/17

بوستان غدیر جذاب‌تر می‌شود

شهر پردیسان/ شهردار منطقه هشت قم از پیش‌بینی ۳۰ جذابیت در طرح جامع بوستان غدیر خبر داد.

به گزارش شهر پردیسان، ابوالفضل مستقیمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بوستان غدیر در آستانه سال جدید برای پذیرایی از زائرین و مسافرین نوروزی اظهار کرد: بوستان غدیر وسعتی بالغ بر ۱۶ هکتار دارد که ۹ هکتار آن سال گذشته در اختیار قرار گرفت و مابقی امسال آماده‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه امکانات این بوستان شامل نمازخانه، فضای سبز، سرویس بهداشتی، حمام و سکوهای اسکان اضطراری تصریح کرد: این بوستان در زمان بحران به عنوان یکی از کمپ‌های اسکان در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه هشت قم با تأکید بر اینکه باید تسهیلات ویژه در بوستان غدیر برای همشهریان و زائرین آماده شود گفت: در طرح جامع بوستان غدیر ۳۰ جذابیت برای آن پیش‌بینی شده است تا زائرین و همشهریان حضور بیشتری در این بوستان داشته باشند.

وی با بیان اینکه بخش عمده روشنایی جزئی بوستان غدیر تامین شده است افزود: ۲ میلیارد تومان نیز برای روشنایی کلی بوستان در نظر گرفته شده تا مشکل روشنایی بوستان به طور کامل برطرف گردد.

مستقیمی همچنینی از کاشت بیش از ۲۴ هزار اصله درخت در سال ۹۷ در سطح منطقه هشت خبر داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.