09:54

1403/02/18

طبری: افزایش تعداد تماس‌های مزاحم با اورژانس/ ۴۲۸۳ تماس مزاحم

سرپرست مرکز اورژانس تهران در ارتباط با حوادث یک هفته گذشته گفت: در این مدت ۵۳۳۷۵ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متاسفانه ۴۲۸۳ تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده است.

به گزارش شهرپردیسان، یحیی صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران؛ در ارتباط با حوادث هفته گذشته (۱ الی ۸ بهمن ماه ۱۴۰۰) اظهار داشت: طی این مدت در مجموع ۲۰۱۸۰ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این ماموریت‌ها ۴۲۳۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۵۹۴۲ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی گفت: در این مدت ۵۳۳۷۵ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متاسفانه ۴۲۸۳ تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده است.

دکتر طبری افزود: از مجموع ماموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۲۰۰۷ مورد حوادث ترافیکی و ۱۸۱۷۳ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

سرپرست مرکز اورژانس تهران در ادامه گفت: مهمترین حادثه ثبت شده طی هفته گذشته مربوط به حریق مسافرخانه با ۱۰ مصدوم بود.

وی توضیح داد: در این بازده زمانی ۱۵۶ نفر نیز دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند که متاسفانه این آمار نسبت به هفته‌ی گذشته افزایش یافته است.

دکتر طبری در ادامه افزود: طی هفته گذشته، اورژانس هوایی ۶ سورتی پرواز داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.